Duurzaam

Behang op maat

Natuurlijk

FSC gecertificeerd behang

Verzending

vanaf € 50,- gratis

Duurzaam

Behang op maat

Verzending

vanaf € 50,- gratis

Retouren

Retouren

Mocht de opdrachtgever of ontvanger om enige reden gegronde klachten hebben over een bestelling dan is deze gerechtigd om binnen 14 dagen na levering de bestelling aan Studio Pieni te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Retourzendingen dienen vooraf aan Studio Pieni kenbaar gemaakt te worden. Na deze melding he je 14 dagen de tijd om je aangemelde producten daadwerkelijk te retourneren. De terugbetaling zal binnen 14 dagen plaatsvinden, op het aan ons doorgegeven rekeningnummer. Niet aangemelde retouren worden niet gecrediteerd.

Indien je gebruikt maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen of te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel onze producten dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.  Kosten van retourzending zijn altijd voor de opdrachtgever (consument). Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@studiopieni.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het product dat voor de wieg is gebruikt is karton. Karton is een buigbaar materiaal. Studio Pieni is niet verantwoordelijk voor eventuele doorbuigingen van het product.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studiopieni.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via Stichting WebwinkelKeur.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op  http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.